Smile

Digital View: Winter Sessions

Digital View: Winter Sessions

Over het evenement

Op de eerste wintereditie van Digital View blikken we vooruit op 2017. Hoe ziet de digital toekomst eruit?  Hoe moeten we daarop inspelen? Ruim 300 mensen van verschillende achtergronden kwamen kennis opdoen, netwerken en luisteren naar de inspirerende talks van toonaangevende sprekers. 

 

Galerij

Digital View - are you ready for the future?

Het Programma

15:00 uur: Ontvangst
15:30 uur: Introductie
15:40 uur: Deel 1
16:15 uur: Pauze
16:25 uur: Deel 2
17:00 uur: Borrel

Maak kennis met onze sprekers

In twee parallelle programma's over Digital in Vastgoed & Digital Marketing delen experts in korte talks van acht minuten. De luisteraars switchen tussen de sprekers op hun koptelefoon. Wie zijn de inspirators op de Winter Sessions?

Vastgoed Digitaal

johan

Johan Buijs (directeur NSI) - Wil de klant eigenlijk wel digitaal?
In zijn talk bespreekt Johan Buijs de digitalisering van kantoren en winkels en vergelijkt deze met elkaar. Hij gaat in op de vragen: Waarom worden onze kantoren en winkels gebruikt? Wil de klant eigenlijk wel digitaal? En lijken winkels en kantoren daarom toch op elkaar?

huib-boissevain

Huib Boissevain (directeur Annexum) - Vastgoed, technologie en de eindklant
Waar de vastgoed sector nog worstelt met het concept 'klant', zijn diverse start-ups druk bezig communicatie met de gebruikers van het vastgoed mogelijk te maken. De vastgoedsector gaat niet ontkomen aan disruptieve verandering. Met een focus op beleggingen in bestaand vastgoed, zal Huib in zijn presentatie ingaan op de kansen en risico's die gepaard gaan met deze ontwikkeling.

luke-liplijn

Luke Liplijn (CEO Consumatrix) - Vastgoed futureproof: hoe start je daarmee?
Voorspellen wat de vastgoedsector futureproof maakt is één, maar hoe start je daarmee? Luke zal stilstaan bij de transitie die de wereld nu doormaakt en hoe vastgoed organisaties hier concreet op kunnen inspelen. Met een achtergrond als bouwkundig ingenieur is Luke al meer dan 10 jaar innovatief als data driven marketeer en real estate tech entrepreneur.

frank-hautvast

Frank Hautvast (directeur VOLT) - Dynamic Profiling
Steeds meer ontwikkelaars en bouwers praten over ‘klantgericht ontwikkelen’. Maar doen we dat wel echt? Weten mensen überhaupt wel wat ze willen en wat mogelijk is? Dynamic Profiling is een werkwijze die vanaf het begin de mogelijke bewoners meeneemt in het gehele proces van eerste planvorming tot laatste sleuteloverdracht. Zij helpen bij het bepalen van het merk, communicatiestijl en partners. Een mashup van exacte marketing en het zachte kijken. Big data wordt up close and personal!

zivko-lazarov

Zivko Lazaraov (partner bij Evidos) - Het digitale klanttraject
Zivko bespreekt de mogelijkheden van het digitaliseren van het gehele klanttraject in de vastgoedsector en het digitaal ondertekeningen in het bijzonder.

stefan-de-kock-25

Stefan de Kock (partner bij OSRE) - Hoe zoekt u een woning in 2017?
Stefan gaat in op de vraag hoe het verhuur- en verkooptraject van vastgoedobjecten kan worden geoptimaliseerd en hoe digitalisering hierin een rol kan spelen. Daarnaast bespreekt Stefan in zijn talk de kansen die het hebben van goed inzicht in woningzoekenden kan bieden.

menno2012fc

Menno Lanting (bestseller schrijver) - Olietankers & Speedboten
We moeten iets met die digitale ontwikkelingen, zeggen veel ondernemers. Maar daarmee wordt technologie het doel, niet het middel. De kern van werk en ondernemen is snelheid, kunnen veranderen, experimenteren, falen en leren. We moeten iets met die digitale ontwikkelingen, zeggen veel ondernemers. Maar daarmee wordt technologie het doel, niet het middel. De kern van werk en ondernemen is snelheid, kunnen veranderen, experimenteren, falen en leren.Het gaat er niet om wat u wel of niet doet met alle techniek; het gaat erom of u voldoende flexibel en open bent om in deze veranderende wereld een bijdrage te blijven leveren

Marketing Digitaal

rene-hendricks

René Hendriks (Partner Aan Zee) - Hoe belangrijker online, hoe belangrijker offline
Inspirerend just do it-betoog over winnen in retail, gebaseerd op REMIXING en beredeneerd vanuit de klant. Met diverse prikkelende voorbeelden en technieken hoe deze om te zetten naar jouw eigen dagelijkse praktijk.

walter-vendel

Walter Vendel (directeur fit20) - Cross-over van online en offline inzet
Walter belicht hoe lokale offline inspanningen, zoals redactionele aandacht in kranten, de landelijke online marketing een versnelling kunnen geven. Hij geeft daarnaast inzicht in hoe dit heeft bijgedragen aan het grote succes van fitnessformule fit20.

yannick-debije

Yannick Debije (product developer bij Cadreon) - Het jaar van mobiel
Afgelopen jaren wordt steeds gesproken over ‘het jaar van mobiel’. Er wordt meer media geconsumeerd via smartphones en grote uitgevers zien meer dan helft van hun verkeer afkomen van mobiele apparaten. De adspends staan echter nog niet in verhouding tot de mediaconsumptie op mobiel. Hoe komt dat eigenlijk? In 2016 veranderen een aantal belangrijke zaken. Wordt 2016 nu toch het jaar?

themer

Themer Abourayan (Director Product bij Platform161) - Learn, Unlearn and Relearn: How to keep up with innovative technology.
Technologische innovatie gaat snel. Binnen digital advertising, maar ook in ieders dagelijks leven. Er wordt gesproken over early adaptors die zonder problemen overal van op de hoogte zijn en zorgeloos nieuwe tech gebruiken. Maar hoe voorkom je als simpele ziel een paniekaanval door de overload aan nieuwe tools en tech? Hoe blijf je bij en hoe ga je relaxt om met nieuwe innovatie?

dirk

Dirk Ouwehand (Digital Strategist bij Adcombi & Marqeting) - Wist je dat..?
Dirk geeft een korte pitch vol interessante en verbazende weetjes over alles wat met digitaal te maken heeft.

patrick-petersen-25

Patrick Petersen (Atmost, Socialmedia.nl, docent en auteur)
Engagement is key in de contentmarketing in 2016. De customer exeperience drijft op pure engagement. Zonder de crossmediale en uitgesproken advocacy faalt jouw customer journey.

logo-icon-white-only-06
Deel Digital View met je vrienden
 

×
Play Time

Have you ever had a dream
Smile
×

Wil je op de hoogte worden gehouden van aankomende events?
Vul dan onderstaand jouw e-mailadres in.

×