Smile

Digital View: Unexpected Summer

Digital View: Unexpected Summer

Over het evenement

De derde editie van Digital View ligt alweer achter ons. Het evenement draaide om digitale trends en transities in verschillende vakgebieden, waar een interessante mengeling van bezoekers op af kwam. Ruim 400 mediamensen, marketeers, vastgoedprofessionals en techy’s kwamen bijeen om inspiratie op te doen over nieuwe digitale mogelijkheden in hun vakgebied. In korte sessies deelden toonaangevende experts hun kennis en visie op media, advertising & technologie. 

Digital View: Unexpected Summer

Het Programma

15:00 uur: Ontvangst
15:30 uur: Introductie
15:40 uur: Deel 1
16:15 uur: Pauze
16:25 uur: Deel 2
17:00 uur: Borrel & BBQ

Maak kennis met onze sprekers

In twee parallelle programma's deelden toonaangevende experts hun kennis en visie op digitalisering in Real Estate en Digital Marketing & Media. De bezoekers konden de kennisbites van acht minuten via hun eigen koptelefoon volgen en switchen tussen de sprekers die ze wilden horen. Wie zijn de digital experts op de Unexpected Summer edition? 

Digitale revolutie in Real Estate

jim-teunizen

Jim Teunizen (partner Alba Concepts) - Digitaal & duurzaam: a perfect match!
Verduurzaming en digitalisering gaan vaak samen. En hoewel verduurzaming 'hot' is, is het niet altijd eenvoudig te implementeren. Jim Teunizen is expert op het gebied van verduurzaming in vastgoed en gaat in op de vraag hoe digitalisering kan bijdragen aan het verwezenlijken van ambities op dit vlak.

jurjen-25

Jurjen Thomas (oprichter OSRE) - De digitale roadtrip en de grenzen
Selfcare is een trend die niet meer weg te denken is. Steeds meer mensen willen hun zaken online regelen. Zo ook met vastgoed: van oriëntatie tot het daadwerkelijk kopen of huren van een woning of bedrijfsruimte gebeurt vaker online. Anderzijds willen vastgoedondernemers de relatie met hun klanten naar zich toe trekken. Hoe zet je selfcare in om dit optimaal te faciliteren? Jurjen laat zien wat het u als vastgoedondernemer oplevert. 

lorentz-bults

Lorentz Bults (ICT advocaat Pact Advocaten) - Data Driven Marketing en data protectie
Indien je als ondernemer of marketeer klantgegevens verzamelt, ben je al snel gebonden aan de regels van de Wet bescherming persoonsgegevens. De Autoriteit Persoonsgegevens houdt toezicht op de uitvoering van die regels en kan boetes opleggen. Advocaat ondernemingsrecht en ICT-recht Lorentz Bults bespreekt enkele aandachtspunten op dit gebied.

daan-veldmaat

Daan Veldmaat (directeur Yucon) - De toekomst van Virtual Reality voor vastgoed
Virtual Reality is dé technologie trend van dit moment. Alhoewel de toepassingen van VR nu al eindeloos zijn, is de technologie nog volop in ontwikkeling. Daan Veldmaat, eigenaar van Yucon, vertelt over de toekomst van VR en waar de kansen liggen voor de vastgoedsector.

jeroen-verkroost

Jeroen Verkroost (Verkroost.com & a.i. directeur IAB) - 5 Digitale tips om meer te verdienen met vastgoed
Er zijn tal van nieuwe digitale mogelijkheden en technologieën. Maar wat kunnen we ermee? Jeroen Verkroost bespreekt de meest kansrijke ontwikkelingen en laat zien hoe je deze kunt inzetten om meer uit vastgoed te halen.

ans-de-wijn

Ans de Wijn (Ans de Wijn Bedrijfshuisvesting) - Digitalisering in de bedrijfsmakelaardij
Ans de Wijn is directeur van het gerenommeerde Ans de Wijn Bedrijfshuisvesting, dat zich specialiseert in verhuur en aanhuur, alsook verkoop en aankoop alsmede advisering op het gebied van commercieel vastgoed. Zij kent de markt en het vak van binnen en buiten en heeft dagelijks te maken met nieuwe ontwikkelingen op digitaal vlak. Ans zal in haar talk ingaan op de gevolgen van de digitalisering voor de bedrijfsmakelaardij en waar daarbij de kansen liggen.

Media, advertising & technology

david-de-jong

David de Jong (Founding director Screen6) - Tesla als het volgende media device
De tijd dat we consumenten alleen via de computer bereikte, is allang voorbij. Consumenten oriënteren zich via meerdere apparaten weten we, zoals tablets en smart phones. Hoe gebruiken de consumenten deze verschillende devices in de journey? En waar liggen de kansen voor de adverteerder? David de Jong, oprichter van cross-device tracker Screen6, deelt zijn kennis en visie op dit gebied.

edward-tetteroo

Edward Tetteroo (founding director This Page Amsterdam) - Experiential Case McTrax
De enige manier om als brand nog het verschil te kunnen maken is door functioneel te zijn, danwel een unieke ervaring te bieden. In deze talk gaat Edward Tetteroo in op de aanprekende case McTrax: de onlangs gelanceerde muziek placemat voor McDonalds welke internationaal met veel aandacht is ontvangen.

henk-jan-journee

Henk-Jan Journée (Founder Fibéo) - Waarom luisteren wij nog steeds niet naar onze eindgebruiker?
Wanneer we spreken over online wordt vaak de conversie als het belangrijkste gezien. Het aantal online verkopen, downloads of inschrijvingen voor een seminar zijn natuurlijk belangrijk, maar een goede klantbeleving is minstens zo essentieel. Henk-Jan geeft je de online tools die je nodig hebt om een lange online relatie aan te kunnen gaan met je klant.

sven-ten-haaf

Sven ten Haaf (CTO Adcombi) - De toekomst van Display Marketing
De geschiedenis van display marketing is jong en stormachtig. Technologisch gezien worden de mogelijkheden eindeloos. Hoe ziet de wereld van display advertising er over 10 jaar uit?

piet-huige

Piet Huige (COO Platform161) - Flexibele partners in het programmatic ecosysteem
Het display advertising ecosysteem is behoorlijk complex en volgens sommigen ook niet-transparant. Het huidige systeem beweegt zich bovendien in een richting waarbij een paar reuzen een standaard product aanbieden. Piet gelooft daar niet in. Niet voor een gezond ecosysteem en niet voor het bereiken van een lange termijn strategie. In zijn presentatie legt hij uit waarom en noemt de voordelen van het werken met een flexibele partner. 

mike-weerts

Mike Weerts (Acteur & filmmaker) - Case: online advertising voor de Nederlandse film 'Of ik Gek Ben?'
Online advertising wordt breed ingezet voor uiteenlopende merken, producten en diensten. Maar voor de Nederlandse film zien we dat het middel nog niet vaak wordt gebruikt. Ten onrechte!? Een energieke talk van acteur Mike Weerts over hoe zij online marketing hebben ingezet om hun film 'Of ik Gek Ben?' te promoten.

logo-icon-white-only-06
Deel Digital View met je vrienden
 

×
Play Time

Hey ron hey billy
Smile
×

Wil je op de hoogte worden gehouden van aankomende events?
Vul dan onderstaand jouw e-mailadres in.

×