Smile

Digital View: Summer Edition

Digital View: Summer Edition

Over het evenement

Op de Unexpexted Summer Edition kwamen ruim 220 marketeers, media minds en vastgoedprofessionals bijeen om inspiratie op te doen, kennis te delen en te netwerken. In kennisbites deelden zij de nieuwste trends en ontwikkelingen op het gebied van digitale marketing. Van Digital Out of Home, de deeleconomie, Big Data tot de nieuwe mogelijkheden voor lokaal adverteren.

Het Programma

15:00 uur: Ontvangst
15:30 uur: Introductie
15:40 uur: Deel 1
16:15 uur: Pauze
16:25 uur: Deel 2
17:00 uur: Borrel & BBQ

Galerij

Maak kennis met onze sprekers

Tijdens deze editie van Digital View worden er twee verschillende programma's geboden: Vastgoed Digitaal & Marketing Digitaal. Er zijn steeds twee sprekers tegelijk die een korte talk geven van acht minuten. In 'silent disco'-stijl, kiezen de deelnemers zelf naar welke spreker ze via hun koptelefoon luisteren. Wie waren de sprekers?

Digital Marketing

unnamed-1

Egbert Pot - Systeem architect bij Adcombi / Marqeting

Als systeem architect legt Egbert de schakel tussen data en gebruik. Door de altijd variërende gebruikers van digitale systemen in kaart te brengen, is hij de schakel tussen online en offline.

unnamed

Wouter van Lelyveld - Software architect bij Adcombi / Marqeting

Wouter werkt sinds 2014 bij Adcombi/Marqeting als software architect en is expert op het gebied van marketing-technologie/Ruby on Rails. Daarvoor heeft hij onder meer bij Quintel Intelligence aan het innovatieve Energie Transitie Model gewerkt, dat een kijkje biedt in de toekomst o.a. via games en interactieve lespakketten.

unnamed-2

Diederick van den Berg - Allround digital campagne specialist bij Marqeting.

Diederick is de verpersoonlijking van de hedendaagse allround digital marketing specialist. Als manager van een campagneteam is hij altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van DSP's, SEA, HTML5, Video Advertising, Big Data en DOOH.

unnamed-3

Herman Korstanje - Strategie specialist bij Muntz.

Herman is een creatief en gepassioneerd strategie specialist die een dorst heeft voor innovatie. Zo heeft hij meegedacht over de marketingstrategie van Remia, Bruynzeel, Remeha, HEMA en vele anderen.

Digital Real Estate

unnamed-4

Thomas Zwart - Founding Director Realmark.

Sinds februari 2013 is Thomas Zwart founding director van Realmark, expert op het gebied van marketing voor BOG. Met een grote passie voor bakstenen weet Thomas aanprekende digitale kantoorconcepten te ontwikkelen en zorgt hij voor de schakel tussen concept en doelgroep.
unnamed-5

Ronald de Nas - Eigenaar StudioNAS.

Binnen StudioNAS is Ronald de Nas de entrepreneur en netwerker die kennis en mensen verbindt in projecten.

unnamed-6

Marloes Pomp - Founder van REWEAR en mede eigenaar van Kooistra Jewelry.

Marloes is betrokken bij organisatie veranderingsvraagstukken rondom innovatie, digitalisering, de organisatie van de toekomst en de inzet van social media & apps.
unnamed-7

Jurjen Thomas - Specialist in online strategie en founder van OSRE.

Sinds hij in 2008 afstudeerde aan de Technische Universiteit van Delft is Jurjen bezig met een digitale route die hem de hele wereld over voerde in een oranje Kever.

logo-icon-white-only-06
Deel Digital View met je vrienden
 

×
Play Time

Selfie dog
Smile
×

Wil je op de hoogte worden gehouden van aankomende events?
Vul dan onderstaand jouw e-mailadres in.

×