Smile

Digital Practice: Spring Edition

Digital Practice: Spring Edition

Over het evenement

De tweede editie van Digital Practice in Amsterdam op 17 maart 2016 stond in teken van 'Digitaal Lokaal Adverteren' en 'De Digitale Evolutie in Real Estate'. In een kleine, interactieve setting gingen experts met mensen van verschillende achtergronden hoe digitale marketing trends en ontwikkelingen toe te passen zijn in de praktijk. 

Galerij

Maak kennis met de praktijk

Digitaal Lokaal Adverteren

Wat: Lokaal is een hot topic. Er zijn dan ook steeds meer mogelijkheden om advertenties lokaler, persoonlijker en dus relevanter te maken. Hoe zorg je voor een relevante online advertentie voor elke vestiging? Hoe bewaak je daarbij de gewenste merkuitstraling? En hoe behoud je optimalisatiekracht?

Voor wie: marketeers en business owners voor wie digitaal lokaal adverteren interessant is, zoals franchise ondernemingen, dealerorganisaties en mediabureaus.

Onder leiding van Kees Punt (Marqeting) gingen we met elkaar in gesprek over de kansen en uitdagingen omtrent dit thema. Daarna was er een workshop 'de ideale banner', georganiseerd door Bannerwise. Wat maakt een banner effectief? En hoe ziet de perfecte banner eruit? Ook gaven zij een demonstratie van hun unieke software waarmee je als adverteerder zelf online de perfecte banner kunt bouwen.

Tot slot gaf software architect Wouter van Lelyveld (Adcombi) een demonstratie van multi-advertising en bood een exclusief inkijkje in de techniek achter deze innovatieve tool. We sloten natuurlijk af met een gezellige borrel en een hapje.

Digitale Evolutie in Real Estate

Wat: Hoe staat het met de digitale ontwikkelingen in de vastgoedsector? Wat zijn de kansen en obstakels en waar liggen mogelijke oplossingen? Aan de hand van discussies, cursussen en demonstraties gingen we met elkaar in gesprek over dit onderwerp. Met mooie uitkomsten!

Voor wie: Ontwikkelaars, beleggers, makelaars, woningcorporaties en daarbinnen iedereen die meer wilt weten over digital.

De digitale evolutie brengt het komende jaar de nodige uitdagingen met zich mee. In een plenaire discussie, geleid door Gerrit van Vegchel, directeur van Atrivé gingen we aan de hand van prikkelende stellingen met elkaar in gesprek over dit onderwerp. Daarnaast was er een leerzame cursus Digital Analytics voor vastgoedprofessionals, geboden door Sybren van Putten (OSRE).

Tot slot liet Pieter Lijzen, business consultant WoningDossier bij OSRE, de mogelijkheden zien van het WoningDossier 2.0. Het WoningDossier is ontwikkeld om het verkoop- of verhuurproces slimmer, efficiënter en overzichtelijker te maken.

logo-icon-white-only-06
Deel Digital View met je vrienden
 

×
Play Time

Velcro gives you away
Smile
×

Wil je op de hoogte worden gehouden van aankomende events?
Vul dan onderstaand jouw e-mailadres in.

×