Smile

Digital Practice: november 2017

Digital Practice: november 2017

Over het evenement

Tijdens alweer de vijfde editie van Digital Practice werden twee seminars georganiseerd. In de seminar over local online marketing werd gesproken over de toekomst van local advertising en kwamen de technologieën die daaraan ten grondslag liggen aan bod. Deze kennis werd aangevuld met praktische inzichten uit succesvolle cases van o.a. lokale search marketing en social media. 

In het tweede deel van de seminar marketingplan voor vastgoed werd gesproken over search, analytics, data en offline marketing. De experts gaven praktische kennis en handvatten mee over hoe je als vastgoedprofessional optimaal gebruik kunt maken van deze marketing tools.

Het was een middag die veel kennis en inspiratie opbracht en compleet werd gemaakt met de energieke interactie van het publiek.

Programma's

LOCAL ONLINE MARKETING

De toekomst van local advertising
Steven Jongeneel - Adviseur/investeerder

 

Van white label naar merk: een samenwerking met lokale afnemers
Bastiaan Dammers - UFG

 
Lokale Facebook marketing bij Happy Nurse: roadmap & learnings
Leo Koning - StaffingAssociates

 
Local search marketing voor Thuisin: an award winning case
Bart Ensink - Gladior

MARKETINGPLAN VOOR VASTGOED

Vindbaar vastgoed: alles over SEO en SEA
Donald Schut - Schut Reclame

 

Offline marketing: vastgoed & visuals
Alex Oussoren - FaberExposize

 
Google Analytics voor vastgoedwebsites
Sybren van Putten - OSRE

 

Slim inzetten van data bij vastgoedmarketing
Luke Liplijn - Consumatrix

Download presentatie

Foto's

logo-icon-white-only-06
Deel Digital View met je vrienden
 

×
Play Time

Selfie dog
Smile
×

Wil je op de hoogte worden gehouden van aankomende events?
Vul dan onderstaand jouw e-mailadres in.

×