Digital Practice: maart 2017
Digital Practice: maart 2017
Over het evenement
Tijdens de vierde editie van Digital Practice werden twee seminars georganiseerd. De seminar 'Local online marketing' ging over digitaal adverteren voor organisaties met meerdere vestigingen. Onder andere Rik Klercq van Euretco gaf een inspirerende talk. In de seminar 'Marketingplan voor vastgoed' werd gesproken over social media, display advertising, websites en de marketing mix.
Programma's
LOCAL ONLINE MARKETING
Perez Pijnenburg (Intermix) - Trends in 'online' voor franchise- en dealerorganisaties
Luke Liplijn (Consumatrix) - Online en offline: een krachtige mix
Rik Klercq (Euretco) - Lokale marketing, centrale regie
MARKETINGPLAN VOOR VASTGOED
Thomas Zwart (Realmark) - De optimale marketingmix voor elk object
Thomas Soederhuijsen (Forza Digital) - Hoe u uw website voor u laat werken
Willemijn Hoedjes (Realmark) - De geheimen achter display advertising
Bob Adrichem (SalesKracht) - Hoe u met social media uw vastgoed laat leven bij de doelgroep
Download presentatie
LOCAL ONLINE MARKETING PDF
MARKETINGPLAN VOOR VASTGOED PDF