Smile

Digital Practice: maart 2017

Digital Practice: maart 2017

Over het evenement

Tijdens de vierde editie van Digital Practice werden twee seminars georganiseerd. De seminar 'Local online marketing' ging over digitaal adverteren voor organisaties met meerdere vestigingen. Onder andere Rik Klercq van Euretco gaf een inspirerende talk. In de seminar 'Marketingplan voor vastgoed' werd gesproken over social media, display advertising, websites en de marketing mix. 

Programma's

LOCAL ONLINE MARKETING

Perez Pijnenburg (Intermix) - Trends in 'online' voor  franchise- en dealerorganisaties

Luke Liplijn (Consumatrix) - Online en offline: een krachtige mix

Rik Klercq (Euretco) - Lokale marketing, centrale regie

MARKETINGPLAN VOOR VASTGOED

Thomas Zwart (Realmark) - De optimale marketingmix voor elk object

Thomas Soederhuijsen (Forza Digital) - Hoe u uw website voor u laat werken

Willemijn Hoedjes (Realmark) - De geheimen achter display advertising

Bob Adrichem (SalesKracht) - Hoe u met social media uw vastgoed laat leven bij de doelgroep

Download presentatie

Foto's

logo-icon-white-only-06
Deel Digital View met je vrienden
 

×
Play Time

Velcro gives you away
Smile
×

Wil je op de hoogte worden gehouden van aankomende events?
Vul dan onderstaand jouw e-mailadres in.

×