Smile

Digital Practice: Fall Edition

Digital Practice: Fall Edition

Over het evenement

Op de eerste editie van Digital Practice geven verschillende sprekers workshops, demonstraties en toelichting over het toepassen van digitale marktontwikkelingen in de praktijk. Er worden cases besproken en er is veel ruimte voor vragen en discussie.

Maak kennis met de praktijk

Practicum Online Lokaal Adverteren

Wat: Online lokaal adverteren kan interessante resultaten opleveren, zeker voor ondernemingen met één of meerdere vestigingen. In dit practicum gaan we in op effectief online adverteren. De nieuwe Multi-advertising staat centraal.

Voor wie: marketeers en business owners van franchise ondernemingen, dealerorganisaties en mediabureaus.

Dirk Ouwehand (Adcombi) daagde de luisteraars uit om na te denken over de toekomst van local digital advertising.

Herman Korstanje (mediabureau Muntz) presenteerde een aansprekende casus en liet zien welke waardevolle lessen daaruit geleerd konden worden.

Systeem architect Egbert Pot (Adcombi) gaf een inkijkje in de techniek achter realtime bidding en multi-advertising.

Practicum WoningDossier

Wat:  Er komt veel kijken bij het verhuur- en verkoopproces van vastgoed. Hoe kan het WoningDossier deze processen optimaliseren? Hoe werkt het WoningDossier en wat levert het op? Hoe zet je het in de praktijk in?

Voor wie: makelaars, taxateurs, aannemers, woningcorporaties en andere vastgoed professionals.   

Ronald de Nas (Studio Nas) daagde de deelnemers uit na te denken over de toekomst van verhuur- en verkoopprocessen in het vastgoed.

Jurjen Thomas (founder OSRE) gaf een demonstratie van het Woningdossier en liet zo zien hoe het Woningdossier het verkoopproces kan optimaliseren.

logo-icon-white-only-06
Deel Digital View met je vrienden
 

×
Play Time

I like Turtles!
Smile
×

Wil je op de hoogte worden gehouden van aankomende events?
Vul dan onderstaand jouw e-mailadres in.

×