Smile

Digital Practice: Fall Edition

Digital Practice: Fall Edition

Over het evenement

Op de derde editie van Digital Practice deelden experts hun visie over het toepassen van digitale trends in de praktijk. In twee parallelle programma's gingen zij in gesprek met het publiek. In het ene deel stond Privacy en Bescherming van persoonsgegevens centraal en het andere Digitaal Adverteren voor Franchise organisaties met meerdere vestigingen. Tussendoor genoot het publiek van luxe hapjes, een lekker drankje en we sloten de dag af met ruimte voor vragen en discussies.

Galerij

  • upcoming

Maak kennis met de praktijk

           Online adverteren voor organisaties met meerdere vestigingen

Wat: Digital practice van Marqeting stond dit keer in het teken van online advertising voor franchiseorganisaties. Hoe kun je effectief online adverteren voor het merk én voor lokale vestigingen?

Voor wie: Mediabureaus, e-commerce managers en online marketeers van franchiseorganisaties.

Paul Mulders (Electronic Partner) gaf een inkijkje in de advertising strategie van elektronicaketen Electronic Partner.

Joep Donders (Marvia) gaf het publiek vijf no-brainers mee voor een succesvolle online actie van nationaal niveau naar lokaal niveau.

Johan van Vulpenren (Navads) vertelde het publiek dat het zoekgedrag aan het veranderen is en dat iedere marketeer zijn bedrijf letterlijk op de kaart moet zetten.

Diederik van den Berg (Marqeting) sloot af met een talk over hoe je als franchiseorganisatie effectief online kunt adverteren.

Better Safe than Sorry

Wat: Digital Practice stond dit keer in het teken van privacy en bescherming van persoonsgegevens. 

Voor wie: Vastgoedprofessionals en gebruikers van het WoningDossier.

Maarten Goudsmit (Kennedy van der Laan) startte het programma met een interactieve lezing over de nachtmerrie van datalekken. Wat moet je doen als er data lekt?

Jochem Braaksma (Cyso) vertelde over beveiliging binnen webhosting en vertelde welke maatregelen je kunt nemen tegen security threats om boetes en reputatieverlies te voorkomen.

Willem Langedonk (Keesing Technologies) en Luke Liplijn (Creditcheck.nl) gingen met het publiek in gesprek over fraudepreventie en ID verificatie in relatie tot Software as a Service. Hoe kun je als vastgoedprofessional fraude kan voorkomen en veiligheid in je business brengt als het om ID’s en credit checks gaat?

logo-icon-white-only-06
Deel Digital View met je vrienden
 

×
Play Time

Selfie dog
Smile
×

Wil je op de hoogte worden gehouden van aankomende events?
Vul dan onderstaand jouw e-mailadres in.

×